Hård kur

Happ...
Nu tänkte jag försöka använda mig av denna blogg ett tag då jag har börjat en ny diet och behöver ventilera mig lite mellan varven och skriva ner hur det går och vad jag äter.
Jag gör detta mest för egen skull, men vill man läsa så får man givetvis det :)
Denna diet som jag börjat är något jag fick av mamma.
Första veckan ska man bara äta protein, det vill säga: kött, fisk, ägg, lätta mejeriprodukter, kyckling...
Man får även äta örter och citron vilket är kanon om man lagat fisk och kött osv.
Efter denna första vecka ska man äta protein och lägga till kolhydrater i form av grönsaker. Men jag gillar utmaningar så tror detta kan bli "kul". Sålänge man mår bra så ska det inte vara några problem.
Till frukost idag:
Två kokta ägg och några skedar lätt kesella
Till lunch:
två kycklingben och en sås gjord på turkisk yoghurt och persilja.
Börjar känna mig ganska trött, vet inte om det beror på dieten eller värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback